Esperimentatzen ikasten dugu

Bi urteko gelan oso jarduera dibertigarria egin dugu, eta, gainera, onura ugari ekarri dizkie txikiei: gorputzaren atalekin margotzea (eskuak, oinak, aurpegia etab.).

Sakonago landu ditugun oinarrizko lau koloreak erabili ditugu (gorria, urdina, berdea eta horia), nahasten direnean zer gertatzen den ikus dezaten. Haurrek libreki esperimentatuz koloreak nahasten dituzte eta gertatzen dena bizitzen dute. Koloreak ikasten ari dira beren bizipen zuzenen bidez, eta horrek erraztuko du beraientzat oso esanguratsua den ikaskuntza integratzea.

Jarduera hau eginez, primeran pasatzeaz gain (bistakoa den bezala), txikienen ukimenaren eta ikusmenaren zentzua estimulatzen dugu, paper zuria kolore askoz betetzen baita. Ez zaie inolako jarraibiderik ematen jarduera egiteko; modu askean esploratzen uzten zaie, besterik gabe. Helduak beti mantentzen du ikusmen-kontaktua mantentzeko distantzia bat, eta horrek segurtasuna ematen die, haurren berezko jarduera baldintzatu gabe.

Erabilitako materialek haurren adierazpen artistiko eta emozionala errazten dute, beren sorkuntzen bidez sentitzen dutena adierazten baitute. Gainera, norberaren gorputzarekin kontaktua izatea funtsezkoa da gorputz-eskema barneratzen joateko, eta horrek modu positiboan eragingo su garapen motorrean. Ez da gauza bera giza gorputzaren marrazki bat ikustea eta norbaitek hori esku bat edo oin bat dela esatea, zein gorputzaren atal hori pinturaz margotzea, zure gorputzean sortzen duen sentsazioaz gozatuz. Horrela, gorputz-eskemaren atalak bereizteko eta integratzeko gaitasuna sustatzen ari gara.

Jarduera guztia musikarekin egiten da, eta horrek inguruko mundutik ihes egitea eta une horretan egiten ari diren ekintzan soilik kontzentratzea ahalbidetzen du.

Haurrek asko gozatu dute, eta lagundu diegun helduok ere gozatu egin dugu jarduerak izan duen arrakasta ikustean, are gehiago nolako onurak ematen dizkien aldez aurretik jakinda.