IKT erabiliera: Errobotika

 ROBÓTICA

Egdar Dale ikaskuntza-konoaren arabera, ikaskuntza egonkorragoa da eta sakontasun handiagoa hartzen du ikastunaren papera zenbat eta aktiboagoa izan. Robotikak ikasgelan egiten duen ekarpen esanguratsuenetako bat, hain zuzen ere, ikasleei protagonismoa ematea da.

Eginez ikastea da Bigarren Hezkuntzako gure ikasgeletan egiten den robotikaren maximoetako bat. Horrek esan nahi du beren fisika, matematika eta teknologiako ezagutzak erlazionatu behar dituztela proiektuak diseinatzeko; ikaskuntza zeharka jorratzea dakar; ezagutza ez da konpartimentatutako zerbait bezala ikusten, estuki erlazionatuta baizik.

Lehen Hezkuntzan adierazitako robotikaren abantaila guztiak baliozkoak dira hezkuntza-etapa honetarako, baina kontuan hartuta handiagoa dela arrazoitzeko gaitasuna, hipotesiak formulatzeko gaitasuna, argudiatzeko gaitasuna, fenomenoetan esku hartzen duten aldagaiak esploratzeko eta aztertzeko gaitasuna.

Karitateko Merkataritza Anaien Elkargoek robotikaren alde egiten duten apustua gazte horien etorkizunaren aldeko apustua da; izan ere, gazte horiek sortzaileak izan behar dute, taldean lan egin behar dute eta teknologia berrien funtzionamendua eta erabilera menderatu behar dituzte.


volver SECUNDARIA